یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۱۰:۴۸

مكنده‌‌های غلات تایدواتر در بندر امام خمینی نصب شد

باشگاه خبری فراساحل: نصب مكنده‌‌های غلات تایدواتر در بندر امام خمینی (ره) به پایان خود نزدیک ‌می‌شود و بزودی بهره برداری از آنها آغاز خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، این شرکت با نصب مکنده‌‌های غلات و سایر تجهیزات لازم ۱۵۰۷ میلیارد ریال در بندر امام خميني سرمايه گذاري خواهد كرد و اپراتوري ترمينال غلات اين بندر را از سال جاری برعهده خواهد گرفت. این تجهیزات به دنبال انعقاد قرارداد سرمایه گذاری ساخت پایانه مکانیزه شماره ۳ غلات به ارزش ۱۵۰۷ میلیارد ریال بین شرکت تایدواتر و سازمان بنادر و دریانوردی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) نصب شدخ و با این اقدام توان و ظرفیت این بندر در تخلیه و بارگیری غلات به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

این طرح در مساحتی بالغ بر هفت هکتار موجب افزایش توان عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی(ره) در پذیرش کشتی‌‌های سایز بزرگ فله بر حواهد شد و توان عملیاتی تخلیه و بارگیری غلات در بندر را ۲ میلیون تن در سال افزایش خواهد داد. ضمنا با آغاز بهره برداری از این تجهیزات، قابلیت‌‌های عملیاتی این بندر در زمینه ی نرخ سرعت تخلیه و پذیرش همزمان کشتی‌‌های بزرگ حامل کالاهای فله به طور قابل ملاحظه ای ارتقاء خواهد یافت. بر اساس تعهد شرکت تایدواتر، تأمین سه دستگاه برج تخلیه از نوع پنوماتیک با ظرفیت ۶۰۰ تن در ساعت به یکی از شرکت‌‌های اروپایی سفارش داده شد و شرکت سازنده برای اولین بار نسبت به طراحی و ساخت اختصاصی این سه دستگاه متناسب با ویژگی‌‌های اقلیمی بندرامام خمینی(ره) اقدام کرده است.



  کد خبر : 3441
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :